Smart data v podání BISNODE
Ve čtvrtek 8. listopadu 2018 zorganizovala společnost Bisnode v budově Microsoft Praha neformální snídani za účasti specialistů v oblasti obchodu a marketingu.
Hlavním tématem snídaně byla smart data, která kromě hodnocení rizik a bonity odběratelů mohou přispět k růstu firem a mít pozitivní efekt i v oblasti obchodu a marketingu. Součástí první listopadové snídaně Bisnode bylo i využití chytrých dat pro růst společností, identifikace správného okamžiku oslovení potencionálních klientů pomocí externích dat či získání a využití dat v souladu s GDPR pro akvizici klientů.
Spolu s odborníky ze společnosti BISNODE bylo možno dále nahlédnout do problematiky, jak zapojit BIG DATA, umělou inteligenci nebo analytiku a to nejen do obchodního plánování, ale i k hodnocení konkurenčního prostředí a obchodního potenciálu. Vedle bank a leasingových společností se akce účastnili i pojišťovny pohledávek. Za INSCOM jsme pro Vás téma sledovali a nabyté znalosti využijeme při práci pro klienty INSCOM v oblasti kreditního managementu, včetně pojištění pohledávek.
latest Running | nike 2015 hyperdunks orange women shoes sale event for Women & Men - Buy Online - Fitforhealth