Chcete se k nám přidat?

13.10.2022

Account Manager / Správce pojistných smluv


Doplňujeme správní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Správce smluv na pojištění pohledávek, odpovědného za podporu a vztahy se stávajícími zákazníky. Výhodou mohou být zkušenosti z banky, pojišťovny, leasingové či faktoringové společnosti, z Credit Managementu, účetnictví nebo správy pohledávek.

Inzerát ke stažení zde

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • býti poradcem / průvodcem / školitelem zákazníka (povinnostmi a parametry pojistek, elektronickým pojišťovnictvím, …) a pomocníkem (při získávání limitů na odběratele zákazníka, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
  • pravidelný e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, vč. výročního osobního setkání
  • konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovnu, doporučení a pomoc s jejich řešením
  • doporučení zákazníkovi a vyjednání co nejlepších podmínek smlouvy s pojišťovnou (při výroční obnově)
  • podpora zákazníka s cílem maximalizace přínosu jeho investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem

možné v další fázi:

  • zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
  • audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků

Váš profil

  • min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook) a internetem
  • komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost, schopnost pracovat v týmu, a to i z domova
  • řidičské oprávnění skupiny B; ideálně zkouška z odborné způsobilosti (tu lze ale složit až po nástupu a s naší pomocí); znalost angličtiny není nutná

Co nabízíme

  • zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři); menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí
  • přímý kontakt se zákazníkem /na jeho straně je to účetní, správce pohledávek, nebo finanční ředitel/
  • komunikaci se čtyřmi pojišťovnami pohledávek s globálním přesahem
  • správa produktu od více pojišťoven, nikoliv prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
  • fixní mzda plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (pevně  9-16 hodin)
  • Home Office až 4 dny v týdnu, stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
  • notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou, sdílené služební auto
  • 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra A Flora, nástup možný ihned

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz a do předmětu uveďte Správce smluv.